1. Registrace zákazníka a ochrana jeho osobních údajů
Každý zájemce o nákup nebo bližší informace o nabízeném zboží a službách se musí zaregistrovat viz. „Registrace“. Zákazník v dotazníku uvádí pouze nezbytně nutné údaje k uzavření obchodu nebo poskytnutí služby. Informace o zákazníkovi budou využity výhradně v tomto smyslu a nebudou poskytnuty třetím osobám. |
|
2. Objednávka zboží nebo služby
Objednat zboží nebo službu je možné pouze mailem. Telefonicky je možné zboží na určitou dohodnutou dobu jenom rezervovat, přičemž během této doby je nezbytné podat objednávku mailem. Pokud se tak během této doby nestane zboží bude opět vystaveno do prodeje. |
|
3. Dodání zboží
Osobí odběr
Na základě mailové objednávky si může zákazník zboží vyzvednout osobně. Termín a místo může být dohodnuto mailem nebo telefonicky. Úhradu za zboží provede zákazník na místě. Cena zboží odpovídá ceně v nabídce na internetu.
Zásilka poštou nebo dodávkovou službou
Před odesláním musí být zboží uhrazeno na účet prodávajícího nebo složenkou do sedmi dnů od objednání pokud nebude předem dohodnuto jinak. K ceně zboží bude připočteno poštovné, pojistné a balné. To bude určeno podle velikosti a hodnoty zboží. Cena této služby se pohybuje od 150 do 250 Kč . Řádně zabalené a označené zboží bude odesláno na adresu uvedenou v objednávce resp. v registraci zákazníka. Zákazník je povinen si dodané zboží řádně převzít a viditelně poškozenou nebo rozbalenou zásilku odmítnout. |
|
4. Záruka za dodané zboží nebo službu
Záruka za dodané zboží se řídí Občanským zákoníkem a formou dodání zboží nebo poskytnuté služby. |
|